פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלי | 18:43  21/01/07
שלום, אני לומדת לתואר ראשון באו"פ בסוציולוגיה ורוצה בעתיד ללמוד לתואר שני בחיפה סוציולוגיה ארגונית.האם התואר שאני עושה כרגע מספיק לסף הקבלה?
מיכל תירוש | 11:32  22/01/07
דרישות קבלה של מוסד ספציפי זה משהו שיש לבדוק עם המוסד עצמו. אף אחד אחר לא יוכל לתת לך תשובה ודאית ומהימנה. מעבר לכך, דרישות הקבלה לרוב מציינות ציונים שנדרשים כדי להתקבל למסלול עצמו, ופחות עוסוקת באיפה למדת ומה. כך שכל עוד אין לך ההערכה של ציוניך בתואר, נשמע לי שעוד מוקדם לברר. בהצלחה, מיכל
שאלה כללית | 12:06  22/01/07
היי מיכל, תודה על תשובתך. כוונתי הייתה לברר באופן כללי האם כבוגרת סוציולוגיה (בלי כל קשר לציונים כרגע) בתואר חד חוגי,יש אפשרות להתקבל לתואר בסוציולוגיה ארגונית? אני רוצה לדעת רק בכלליות,משום שבעבר סטודנטית מהאוני' בה אני לומדת טענה כי צריך לעשות תואר דו חוגי של סוציולוגיה וניהול לשם קבלה לתואר שני זה. תודה על המענה.
מיכל תירוש | 09:46  23/01/07
רק הם יוכלו לתת את המענה המדויק ביותר לגבי מה הם כן/לא מוכנים לקבל. במקומך הייתי בודקת בידיעון וגם מתקשרת ומבררת טלפונית ליתר ביטחון. בהצלחה, מיכל
סגור