פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גרגורי | 19:58  21/01/07
שלום, אני עוד כמה חודשים משתחרר וחושב להתחיל ללמוד באוקטובר אבל אני לא ממש בטוח מה אני רוצה ללמוד ואיפה. חשבתי משהו בנושא מחשבים אבל אני לא ממש מבין איזה מסלולים ספציפיים אני יכול להתמחות בהם..חשבתי משהו בנושא גרפיקה ממוחשבת אבל אני מפחד שאני לא אהיה טוב בזה כי לא ממש התעסקתי בזהאף פעם והבנתי שלא כל אחד יכול להתקבל לזה וצריך תיק עבודות וגם ראיה יצירתית ולא כל אחד יכול ללכת ללמוד את זה ואחרי שסיים יצא וימצא עבודה בלי בעיה.. והאם יש מכללות שנחשבות טובות בלימוד מחשבים ושנותנות תואר שמוערך בשוק העבודה? או שבכל מקרה התואר שנותנת אוניברסיטה הרבה יותר נחשב מאשר כל תואר מכל מכללה? וגם כן האם מכללת "שנקר" נחשבת מכללה טובה? תודה על העזרה.
הי גרגורי, קודם כל, חשוב שתשים לב לכך שכאשר אתה כותב/ אומר "מקצועות המחשב", לא ברור למה כוונתך, והרבה פעמין אנשים יכולים לחשוב שאתה מעוניין בכיוונים כמו תכנות או הנדסת תוכנה. כך שאם הכיוון הוא גרפיקה ממוחשבת, כדאי לציין זאת, במיוחד מאחר ולרוב את שני התחומים הללו לומדים במוסדות שונים. באשר לשאלה אם תהיה טוב בכך ואם תתקבל- לדעתי רצוי וכדאי לבדוק מראש, וזה אומר לקחת חוג/ מכינה וכו' בה גם תכין תיק עבודות וגם תתנסה בתחום ותקבל פידבק. כתבתי בעבר בהרחבה על היתרונות של מכינה ללימודי אומנות ועיצוב, וזה כמובן, יכול להיות נכון גם כאן- כך שאני מציעה לך לדפדף אחורה ולקרוא. לגבי ההבדל בין מכללות לאוניברסיטאות, כתבתי רק היום בהרחבה (וגם בעבר), כך שאתה מוזמן לקרוא גם בעניין זה. באשר להמלצה או התייחסות למוסד ספציפי, זה משהו שאיני יכולה להתיחס אליו בפורום שאמור לשמור על אובייקטיביות, כך שלצערי, איני יכולה לענות על עניין זה. בהצלחה, מיכל
סגור