פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גילי | 10:34  22/01/07
אני מעונין ללמוד תזונה קלינית ולשלב תוך כדי מדריך חדר כושר ומאמן כושר אישי השאלה שלי העם יש ביקוש למקצוע הזה ושווה ללמוד אותו או לא ואיפה הכי טוב ללמוד אותו
מיכל תירוש | 11:51  22/01/07
עקרונית, יש ביקוש לתחום ונראה שזה רק עולה בשנים האחרונות בשל העליה במודעות לחשיבות של העניין. יש לא מעט מקומות בהם ניתן ללמוד את הכיוונים השונים שציינת, חיפוש באתר של כל אחד מהתחומים יחשוף מוסדות כאלה, כך שתוכל/י לקרוא, לברר ולהשוות. בהצלחה, מיכל
יערית | 08:07  23/01/07
היי גילי נושא התזונה והספורט מתפתח מאוד והביקוש אליו גבוה,אני מציעה לך קודם לעשות קורס הדרכת כושר ואז תואר בתזונה שבמהלך לימודי התזונה תהיה לך עבודה בתור מדריך כושר(שהיא עבודה נוחה במשמרות),לימודי תזונה קלינית אפשר ללמוד ב-3 מקומות: הפקולטה לחקלאות ברחובות שהתנאי קבלה מאוד גבוהים,מכללת יהודה ושומרון באריאל ומכללת תל חי בקרית שמונה.
סגור