פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נטלי ששון | 14:45  22/01/07
נירשמתי ללימודי תואר ראשון לפסיכולוגיה לאחר חשיבה רבה למה אני הכי נימשכת ושייכת . ואני שלמה עם הנושא אך כיוון שאני לא יודעת אם אני ימשיך לתואר שני ההיתלבטות שלי אולי לילמוד לימודי תעודה של מזכירות רפואית ועוד משהו נוסף ונכון לכרע לוותר על תואר . אולי תוכלי לעזור לי בנושא ?
מיכל תירוש | 09:25  23/01/07
אני מבינה שיש התלבטות, ואם הבנתי נכון היא סביב השאלה אם ללמוד לתואר או לפנות ללימודי תעודה. וזו אכן התלבטות לא קלה. אני חושבת שכמו בהרבה מקרים, גם כאן עליך לחשוב ולהבין עם עצמך מה בעצם יותר חשוב לך. האם חשוב לך להיות בעלת תואר ראשון (והאם חשוב שזה יעשה עכשיו), גם אם בתום 3 ומשהו שנים את עלולה למצוא עצמך ללא הכשרה מקצועית ספציפית ועם התלבטות איך להמשיך? או שאולי מה שיותר בוער ונכון עבורך היום זה לרכוש מקצוע, להתחיל לעבוד ומשם לראות- אולי אח"כ לעשות את התואר? כאמור, זו שאלה של סדר עדיפויות ושל אופי אישי. יש כאלה שיעדיפו את הכיוון הראשון, ואחרים, דווקא את השני. נסי לחשוב עם עצמך מה בעצם יותר חשוב לך ומה יגרום לחוש יותר טוב בזמן הקרוב ואולי עוד כשנתיים- האם זו הידיעה שיש לך תואר או הידיעה שיש לך מקצוע בו את יכולה לעבוד? בהצלחה, מיכל
סגור