פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת =) שמי עדי,בחור בן 22. סיימתי שנה אקדמית בהוראה עם ממוצע מאוד גבוה. בנוסף רכשתי הרבה נסיון בעבודה עם ילדים ונוער,בעיקר בקידום בעליי קשיי קשב וריכוז בתחום הלימודי והחברתי. לצערי איני מוצא עניין בהוראת כיתה ולכן הפסקתי את לימודיי. עם זאת,אני מוצא עניין רב בתחומים הבאים: עבודה סוציאלית,חינוך מיוחד וחינוך בלתי פורמאלי. בנוסף,אני מאוד נמשך לביולוגיה,יהדות, ופסיכולוגיה. אני מעוניין לעבוד בסביבת אנשים,ובשיתוף פעולה מצד הצוות. ברצוני לשאול- * האם ישנו כיוון מסויים ממנו אפשר להתחיל ולהתפתח בכיוונים הנ"ל? * אם כן,היכן מומלץ ללמוד לימודים אלו (אני מאיזור השפלה)? בתודה, עדי.
חנה | 15:29  01/07/08
היי עדי, קוראים לי חנה, אני לומדת חינוך בלתי פורמאלי במכללה האקדמית בית ברל. לפי מה שכתבת בשאלתך, נראה לי התוכנית הזאת מתאימה לך כי היא משלבת את כל התחומים שאמרת שמעניינים אותך. בנוסף יש הרבה אפשרויות לעבודה לאחר סיום התואר. יש אפשרות לעבוד בבתי חולים, מרכזים לנפגעי נפש, מתנסי"ם ואפילו תנועות נוער ועוד הרבה. אני חושבת שאם התחום הזה מושך אותך כדאי לך לנסות להתקבל עוד השנה כי חבל על הזמן. אם אתה רוצה, אז יש יום פתוח ב17 ליולי, שיעזור לך להחליט מה ללמוד.
לחנה | 12:38  02/07/08
חנה,ראשית כל תודה רבה. במקרה אתמול יצרו אתי קשר ממכללת בית ברל. המקום נמצא דיי רחוק ממקום מגוריי,בכפר סבא,והמעונות שלהם יקרים (בין 700-1000 שח בחודש). רציתי לשאול: את מכירה טוב את המכללה הזו? מה בינה לבין מכללת לוינסקי?
חנה | 15:41  03/07/08
היי עדיאל, אני מכירה את מכללת בית ברל טוב מאוד, אני עשיתי שם השלמה לתעודת הוראה. ועכשיו אני עושה שם תואר שני בייעוץ חינוכי. אני יכולה לספר לך שזאת מכללה ברמה באמת גבוהה בכל מה שקשור בתחום החינוך. על לוינסקי שמעתי שהלימודים שם גם ברמה גבוהה, אבל היחס פחות חם מבית ברל, ואין לך את הליווי האישי והאקדמי שיש פה. בית ברל הוא מקום ביתי והאווירה פה ממש נעימה. מציעה לך לבוא ליום פתוח שם (יש ב17 לחודש) תוכלי להתעניין לגבי לימודים לתואר ראשון ושני, ולהתרשם מהמקום עצמו. בהצלחה.
דנית | 15:03  11/07/08
אני מכירה את מכללת לוינסקי והיחס שם זה ספינת הדגל של המכללה ממש מלווים את הסטודנט ורוצים בטובתו
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 14:14  03/07/08
הי עדי ממליצה לך ללמוד חינוך או עבודה סוציאלית היות ושני תחומים אלה מהווים פלטפורמה טובה לעבודות טיפוליות וחינוכיות רבות בהמשך משני תחומים אלה תוכל ללמוד עוד דברים כגוןף הנחיית קבוצות, הנחיית הורים טיפול באומנויות ועוד. מציעה לך גם להתעניין בלימודי תיאטרון חברתי באוניברסיטת ת"א 0למרות שלא בשפלה) כמענה לעבודה בתחום החינוך הבלתי פורמאלי. בהצלחה
בס"ד ר"ח תמוז חודש טוב לכולם, שלום אפרת. בנוסף לרצון לתרום לסביבה בפרט ולעם ישראל בכלל,אני מחפש משהו שייתן לי גם יכולת לפרנס בכבוד. כמו שהזכרתי לעיל,אני מתעניין במדעים ובפסיכולוגיה.אני יודע שפיכולוגיה ועניינים חברתיים נמצאים בעבודה סוציאלית,מאידך,ידוע לי שענייני חינוך ומדעים קיימים בהוראה. שמעתי על מכללת לוינסקי שמאפשרת שילוב של שני תארים(חינוך וביולוגיה)+תעודת הוראה בארבע שנים. אני מאוד רוצה להדריך או להורות,אך אני מפחד ממסרגת כיתתית(לא יודע אם זה יתאים לי,חינוך ביסודי לא התאים לי..) לדעתך- א.באיזה תחום כדאי להתחיל?חנוך ומדעים או ע"ס(מה בדבר הפקטיביות של כל תעודה)? ב.כיצד אפשר להתפרנס בהתחלה בכיוון זה? אשמח אם תרחיבי בתגובתך. לשאר החברים-אודה לכם אם תתנו חוות דעת על מכללת לוינסקי בלימודי תוא"ר בחינוך ומדעים. בברכת חודש טוב, עדיאל.
חנה | 12:04  08/07/08
היי עדיאל, אני עדיין חושבת שאתה מתאים לתחום החינוך הבלתי פורמאלי. אני יכולה להוסיף לכל מה שכבר סיפרתי שבמסגרת המסלול בבית ברל אתה יכול לעשות התמחות בביולוגיה או במדעים. אני לא יודעת על המסלול בלוינסקי שאתה מדבר עליו, אבל, נראה לי שלך אישית יהיה עדיף לנסות את החינוך הבלתי פורמאלי. זה גם עדיף על עבודה סוציאלית שלפי מה שני יודעת בשנים האחרונות מאוד כשה למצוא עבודה בתחום הזה. ועם תואר בחינוך יהיה לא קשה למצוא עבודה.
נירית | 15:56  04/07/08
חינוך מיוחד זה אחלה מסלול והוא גם טוב כנקודת התחלה. יש מסלול נהדר במכללת לוינסקי
סגור