פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, פוטרתי לפני כחודש ממקום העבודה וכבר התחלתי בחיפושים אחר עבודה חדשה. האם לספר ולחשוף את סיפור הפיטורים בפני מראיינים? יש לציין כי מעולם לא פוטרתי בעבר וההתמודדות אינה פשוטה. הבוס שלי היה מאוד מרוצה ממני ופוטרתי מכיוון שלא הסתדרתי חברתית עם 2 עובדות מאוד ותיקות שפשוט מררו את חיי. הבוס שלי הקדים אותי במעט כי שקלתי לעזוב כבר תקופה ארוכה. מה עלי לעשות? על תושבתך אודה, תמר
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 13:35  03/07/08
הי תמר אכן לא נעים להיות מפוטרת, אך אם את עובדת טובה ובטוחה במקצועיותך אין לך ממה לחשוש. אם עבדת זמן רב במקום העבודה, אז יש פחות קושי להציג את הפיטורין שהרי מי שנשארה זמן כ"כ רב בעבודתה, הרי שהיו מרוצים ממנה והיא עובדת טובה. בכל מקרה אני מציעה להיות גלויה ואמיתית וכמובן לא לשקר, אך אפשר להציג את הדברים בדרכים רבות וההצגה היא כן חשובה. אם תציגי את הדברים כחילוקי דיעות וזאת בתנאי שההיסטוריה התעסוקתית שלך "נקייה" ומצביעה על התמדה וקידום, אז אין כל קושי. אם הפיטורין הנ"ל מצטרפים להיסטוריה תעסוקתית "בעייתית", אז יהיה צריך לחשוב על דרך אחרת להציג את הדברים. אני מקווה שהייתי מספיק מובנת. בהצלחה
האם שנתיים נחשבות כפרק זמן ארוך? במקום העבודה האחרון עבדתי שנתיים ובזה שלפניו שלוש, כאשר בשני הקודמים עבדתי כשנתיים בכל אחד.
סגור