פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
תח | 19:39  25/01/07
הנני בוגרת האוניברסיטה הפתוחה - תואר ראשון. אנ י מאוד רוצה להמשיך לתואר שני אצלם, אולם אני מאוד חוששת שיהיה לי קשה כי יש לי שני ילדים קטנים. את התואר הראשון סיימתי לפני שהיו לי עוד ילדים. אודה לכם על הצעתכם. הנני גרה בירושלים.
מיכל תירוש | 21:39  25/01/07
נראה לי שרק את יכולה לדעת אם זה יהיה לך קשה מידי או לא. במיוחד, לאור העובדה שכבר למדת בעבר באוניברסיטה הפתוחה ואת מכירה את אופי הלימודים ולכן יודעת כמה זמן/ אנרגיות/ כוחות וכו' זה דורש ממך וכן רק את מכירה את ילדיך ואת הזמן/ כוחות שהם דורשים ממך. לכן, נסי להעריך האם זה אפשרי, תוך שאת לוקחת בחשבון שכנראה שהדרישות בתואר השני תהיינה גבוהות יותר מאשר הדרישות בראשון. מאחר וזה עניין אישי, אני לא רואה איך מישהו אחר יכול לדעת איך זה יהיה עבורך... בהצלחה, מיכל
סגור