פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב. יש לי שאלה לאנשים שבאמת מקירים בתחומים האלה. אני רוצה לדעת מה ההבדל בין שתי המקצועות? במה בעיקר מתעסק כל תחום הנ"ל? מבקש לפרט כמה שיותר. תודה מראש.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 09:23  16/07/08
הי מדעי המחשב-הלימודים נועו להכשיר אנשי מקצוע במקצועות שונים של מדעי המחשב ולהקנות להם יע וכלים שיאפשרו פתרון בעיות בעזרת מחשב ע"י ניצול יתרונותיו ותוך התחשבות במגבלותיו. מומחי מחשבים יכולים לעסוק בצד התיאורטי, במחקר, כמנהלי פרוייקטים, מפתחי שפות מחשב, יצירת כלי תכנות המבוססים על ידע מעמיק. הנדסת תוכנה-התוכנית לימוד מיועדת להכשיר בעלי ידע רחב בחומרה ותוכנה שיהוו את הדרג המויל במחקר ופיתוח בתעשיית ההי טק. יכולים לעסוק במגוון עיסוקים הנדסיים-מדעיים. משני התחומים ניתן להגיע לתפקידים ומים בחברות כגון" מתכנתים, מנהלי פרויקטים, מומחים למערכות מידע ועו.
סגור