פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רועי | 00:43  17/08/08
שלום שמי רועי אני בן 35 נשוי + שני ילדים בתור ילד אובחנתי כבעל זכרון פנומנלי והייתי בכיתת מחננים של אירית לנדאו. ההתנהלות שלי בחיים הייתה רגילה לגמרי בית ספר בגרות בינונית + וצבא בתור מפקד סירבתי ללכת לקורס קצינים למרות שהמפקדים לחצו עלי. התחלתי ללמוד מדעי המדינה ויחסים בינלאומיים. הסטוריה מאוד מענינת אותי יכולתי ללמוד זאת בשמחה בקושי השקעתי זמן ללמידה והוצאתי ציונים גבוהים למדי. למרות זאת הפסקי את הלימודים לאחר 8 קורסים בערך. עבדתי כמנהל מכירות ואף פתחתי עסק עם שותף ונשארנו בחובות תקופה מסוימת, היכולת ארגון שלי לא גבוהה ואני צריך אדם יותר מאורגםן איתי בעסקים. לפני חודש עשיתי מבחנים גרפולוגים להתאמת מקצוע, האבחנה הייתה כזו:שאני הרבה יותר ריאלי למרות שלא פיתחתיוהתרכזתי בזה,שמאוד מתאים לי לימודי משפטים למרות שעכשיו אולי כבר אני מבוגר לזה ,שמאות או הדרכת טיולים. אף אחד מהתחומים לא ממש מעניין אותי ברצוני להיות עצמאי אך אין לי שום תחום מסוים שמושך אותי ואף לא רעיון. אני עובד מצוין עם אנשים תקשורת מצוינת יכולת להניע עובדים וידידותי ,אני טוב במכירות אך לפעמים נתקע במשא ומתן,אני חרוץ וזקוק להיות בתנועה בחוץ,עדיפות לפרויקטים קצרים. חשבתי ללמוד מנהל עסקים כתואר ראשון או במכללת אריאל או הרמת גן. אודה לך אם תוכלי לומר לי מה דעתך. בברכה ותודה,רועי.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 08:47  19/08/08
הי רועי קצת חבל שאתה מחפש תשובות בערוצים שיטחיים ומהירים יחסית כגון: גרפולוגיה (כלי טוב, אך אחד מיני כלים רבים בהם משתמשים פסיכולוגים תעסוקתיים) ואינטרנט, ע"מ לענות על שאלה כה מהותית המשפיעה באופן ישיר על חייך. הייתי מציעה לפנות ליעוץ תעסוקתי (פיתוח קריירה)מעמיק הלוקח בחשבון את כל המרכיבים שציינת (וגם שלא ציינת) כישורים, יכולות, יכולת התמודדות, כוחות, ערכים, מאפיינים אישיותיים, צרכים ונטיות תעסוקתיות..בכדי להגיע לבחירה מושכלת ולהשתלבות תעסוקתית נכונה יותר. בכל מקרה לשאלתך- (תשובה מהירה על סמך מעט נתונים)השאלה אם זה הידע לו אתה זקוק? האם התואר יענה על הצורך בארגון בעולם העיסקי? האם התואר הספציפי הזה יסייע לך להשתלב טוב יותר בעבודה? אשמח לענות על שאלות נוספות . בהצלחה
סגור