פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ללא שינה... | 00:48  23/08/08
אני נרשמתי ללימודים בתל-חי, במסלול שמעניין אותי, מסלול דו חוגי,תואר ראשון במדעי התנהגות +מקבץ חינוך (מוקד לחינוך אלטרנטיבי ויזמות חינוכית (?). ההתלבטות שלי היא שאחרי שסיפרתי לחברותי ומכרי על כך, כולם (בדגש) אמרו לי "מה תעשי עם זה אח"כ?",ואני עונה שזה מעניין אותי, אך באמת...מה אני יכולה לעשות עם תואר כזה. ולכן ההתלבטות ללכת על מה שמעניין אותי או ללכת על חינוך בפרט כדי שזה "יתן" לי משהו...והאם אני יכולה עם מה שאני אלמד להתקדם...תודה על תשובתך מראש...מתלבטת ללא שינה.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 12:26  23/08/08
הי השאלה אם המוקד הוא חינוך- הוראה או פסיכולוגיה? את צריכה קודם לשאול עצמך במה את רוצה לעסוק בהמשך? בטיפול או ההוראה? ובהתאם לכך ניתן יהיה להבין האם ההכשרה שבחרת הכי מתאימה ע"מ לקדם אותך אל עבר המטרה. כמו כן- בתואר הראשון מותר גם לבחור מתוך עניין ולהשאיר את הפרקטיות להתמקצעות בהמשך, שתעשה דרך עבודה או הכשרה נוספת. בהצלחה
סגור