פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קפרי | 07:21  27/08/08
יש לי נתונים טובים גם בבגרות וגם פסיכומטרי (95+723), מתלבט בין לימודי אדריכלות, מדעי המוח או מתמטיקה, אוהב את שלושתם אבל לא יודע מה לבחור? וגם, היכן הכי כדאי, טכניון,אוניברסיטת רמת אביב? העברית וכו'? יש למשהו מה לייעץ? אשמח מאוד ועוד משהו, האם כדאי ללכת לייעוץ מורחב יותר במכון? דחוף ביותר-תודה!!!
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 11:57  30/08/08
מדובר בשלושה תחומים שונים, לכן קשה לייעץ מבלי להכיר אותך לעומק, הווה אומר כישורים, אישיות, צרכים, ערכים ועוד. השאלה היכן אתה רואה עצמך בעוד כמה שנים? מציעה לך לשוחח עם אנשי מקצוע: חוקרים, אנשים שלמדו מתמטיקה ועוסקים במחשבים ואדריכלים ונסה לגבש דיעה לגבי יום העבודה שהיית רוצה בעתיד. לגבי מוסד הלימוד- כל המוסדות שציינת מעולים, יש העדפה לפי תחומים מסויימים, למשל: מתמטיקה ידוע שמעולה בעברית. ולגבי יעוץ מורחב- ממליצה רק במידה ולא תצליח להתגבש לבדך.בהצלחה
סגור