פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קטי יעקובוב | 23:45  29/01/07
היי! השתחררתי לפני שנה בערך ואין לי מושג מה המקצוע שאותו רוצה ללמוד. לא יודעת מה יילך בעוד כמה שנים ומה הכי טוב בשוק,רק יודעת ששונאת מתמטיקה ושזה ממש לא הכייון אלא בדיוק ההפוך ממנו. מעוניינת להתחיל בלמודים אקדמאיים אבל מפחדת להתחיל משהו שלא ילך בעתיד.אשמח אם תוכלי לכוון אותי פחות או יותר,עשיתי המון מבחני הבחנה והכוונה ושום דבר לא הולך.
מיכל תירוש | 10:39  30/01/07
לצערי, מהנתונים שנתת מה שאני בעיקר יכולה לומר זה שכנראה שלא כדאי שתלכי לכיוונים בהם נדרשת הרבה מתמטיקה. מעבר לכך, אין די פרטים כדי לכוון אותך לאיזשהו כיוון. אני לא יודעת אילו מבחני "הבחנה והכוונה" כבר עשית, אך נראה לי שמאחר שאת ממש לא ממוקדת, הדבר היחיד שאני יכולה להמליץ לך בשלב זה הוא לפנות לייעוץ תעסוקתי "מסודר" בתחום. למה כוונתי? תוכלי להיבן אם תקראי מה כתבתי על העניין בעבר (דפדפי אחורה), ושם גם תמצאי הכוונה איך ניתן להגיע למקומות שנותנים ייעוצים מסוג זה. בהצלחה, מיכל
א | 20:30  30/01/07
קטי את שרתת בתל השומר במקרה? [במדור מר"י?]
סגור