פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליאת | 13:20  07/09/08
היי, רציתי לדעת בבקשה ע"מ להיות יועצת חינוכית חובה תואר שני?
עינב רונן | 15:23  08/09/08
היי, כדי להיות יועצת את לא חייבת תואר שני. אני מכירה לפחות שתי דרכים להגיע לייעוץ חינוכי. או שאת עושה תואר ראשון בייעוץ חינוכי עם תעודת הוראה. או שאת בוחרת בדרך שלי. אני עשיתי תואר ראשון בחינוך עם תעודת הוראה, צברתי שלוש שנות ניסיון ואז התקבלתי לתואר שני בייעוץ חינוכי בבית ברל. אני חשבתי שחשוב לצבור ניסיון בתחום החינוך ולכן בחרתי להשתפשף בשטח לפני שאני ממשיכה ללמוד. אם מעניין אותך אני ממליצה בחום על המכללה וגם על התואר השני.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 14:54  10/09/08
הי ליאת התשובה היא לא, ישנם מסלולים לתואר ראשון ביעוץ חינוכי.
ליאת | 06:57  16/09/08
א. תודה רבה ב. כששאלתי בבר אילן וגם בעוד מכללה אמרו לי שחובה ב100 אחוז תואר שני ע"מ להיות יועצת חינוכית.. אם אני לומדת תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך עם תעודת הוראה.. פסיכולוגיה תופס בתור יועצת חינוכית? בבקשה דחוף שאני אדע אם לשנות את המסלול לימודים
סגור