פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גל פניני | 02:27  31/01/07
קיבלתי במבחן הולנד 28 יזמי 23 חברתי 6 חקרני 5 ניהולי האם לדעתך תחום מדעי ההיתנהגות מדעי המדינה יתאים לי? או דווקא תחום עיסקי-ניהולי יותר?
כפי שאני מרבה לציין, המבחן מסייע להגדיר מה יכול לעניין אותך, וכדי לבצע בחירה תעסוקתית נכונה דרושים לא מעט נתונים נוספים. בנוסף, השאלה היא מה אתה רוצה לעשות אחרי הלימודים- לאילו מקצועות אתה מכוון. בעיני, זו החלטה יותר עקרונית מאשר מסלול הלימודים, או ליתר דיוק, החלטה שיש לחשוב עליה ורק בהתבסס עליה לבחור את הלימודים עצמם. בהצלחה, מיכל
יואב פניני | 13:35  13/06/07
שלום לגל... אני חושב שתחום מדעי המדינה יתאים לך בוודאות אתה איש חכם ויודע מעצמו ומה הוא רוצה הייתי רוצה שתתיעץ אם אחיך היותר חכם ממך יואב פניני שיעזור לך להחליט הוא בשיעור מחשבים ממני יואב
סגור