פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום בימים אלו אני מבררת את סיכוי קבלה שלי לאוניברסיטאות השונות לחוג מדעי ההתנהגות נעזרתי באתר מידעת ציון הבגרות שלי המשוקלל הוא 102 ואילו ציון הפסיכומטרי שלי יחסית נמוך 584 לפי התוצאות באתר "מידעת" אנייכולה להתקבל ל באוניברסיטת בן גוריו לפקולטה של ניהול במגמה דו חוגית ניהול ומדעי ההתנהגות ואילו לפקולטה של מדעי החברה ורוח ציוני למגמה של מדעי התנהגות נמוך מידי השאלות שלי הם: 1. באיזה אתר אני יכולה למצוא מידע מפורט על תוכן הקורסים הנלמדים במדעי התנהגות\ ניהול ומדעי ההתנהגות? 2. חוץ מניהול איזה עוד חוגים ניתן לשלב אם מדעי התנהגות? 3.אני רוצה לבדוק מה ציון הסכם שלי לאוניברסית בן גוריון, היכן אני יכולה לבדוק\ לחשב? תודה נועה :)
הדרך הטובה ביותר לברר את כל הפרטים הללו היא בידיעונים של המוסד עצמו. היום, רוב הדברים מופיעים באינטרנט, אז את מוזמנת להיכנס לאתר של האוניברסיטה, לחוג ולמסלול הספציפי ולקרוא את תיאורי הקורסים ומערכת השעות. באתר תוכלי גם לברר את ציון הסכם שלך באותו מוסד. לגבי שילוב של מדעי ההתנהגות עם תחום נוסף, לדעתי חשוב שתביני שמדעי ההתנהגות בפני עצמו, בד"כ כולל לימודים של מספר חוגים (לרוב שילוב של פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה) ולכן להוסיף לכך לימודים נוספים, גם אם טכנית זה אפשרי, לא תמיד כדאי, במיוחד לא אם יש סיכוי שתרצי להמשיך ללימודים גבוהים יותר באחד הכיוונים. בהצלחה, מיכל
סגור