פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מתלבטת | 21:39  22/09/08
שלום, אני רוצה ללמוד פסיכולוגיה, אבל הפסיכומטרי לא מאפשר לי להתקבל לשום אונברסיטה, אלא רק מכללות. האם יש הבדל משמעותי ( חוץ מהשכ"ל) בין מכללת רמת גן, מכללת עמק יזרעאל והמרכז הבינתחומי בהרצליה בנושא תואר ראשון בפסיכולוגיה? ( תוכנית לימודים, מרצים, משאבים וכיו"ב...). האם שווה להשקיע כלכלית בלימודים בבינתחומי ולא ללמוד למשל ברמת גן או עמק יזרעאל... תודה.
ליאת | 09:25  23/09/08
היי, אני מתחילה השנה תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך בעמק יזרעאל זו מכללה מעולה! עם זאת הדרישות שלהם גם גבוהות צריך סביב ה600 פסיכומטרי כדיי להתקבל. שיהיה בהצלחה
מתלבטת | 15:04  23/09/08
הי, קודם כל תודה על התשובה. רציתי לשאול אותך מה גרם לך דווקא לבחור בעמק יזרעאל? בררת על מכללות אחרות? מה מבדיל את עמק יזרעאל מהן? תודה.
ליאת | 17:21  23/09/08
או או.. ביררתי על המון המון מכללות אחרות לא התחלתי ללמוד שנה שעברה מרוב שהייתי מבולבלת. מה שגרם לי לבחור במכללה הזו זה העובדה שבשנים האחרונות היא פורחת יש לה מוניטין נורא גבוה עובדה שהיא גם מלמדת לתארים שניים מה שברוב המכללות אין..
אני גם אהבתי את העובדה שבעמק יזרעאל מלמדים פסיכולוגיה במתכונת דו חוגית זאת אומרת שאת יכולה לשלב את זה עם חינוך או סוציולוגיה ועוד מגוון דברים וזה מעולה בעיניי כי את יוצאת בעצם עם תואר ב2 מקצועות שזה פותח בפנייך כמה דלתות
מתלבטת | 17:58  23/09/08
כן, גם אני כבר מבולבלת.... בקשר לעניין הדו חוגי, הבנתי שגם בבינתחומי אפשר לשלב עם תקשורת, למשל, שזה מה שאני מחפשת. מה את יודעת על סגל המרצים ועל התוכנית בעמק יזרעאל? יש שם משהו מעשי? כלומר, עבודה ממשית עם מטופלים באיזה מקום בהדרכת הסגל, משהו כזה...? אם בכלל. או מחקר...
ליאת | 10:24  24/09/08
אין עבודה מעשית בפסיכולוגיה לי יש רק בחוג השני של החינוך עבודה מעשית. תראי אם אין לך דאגה מהבחינה הכספית אז תלכי לבינתחומי לדעתי זה מיותר כי יש מקומות אחרים שמלמדים ברמה אז למה לשלם פי 3.. בכל אופן במידה ואת מעוניינת להירשם השנה לא משנה איפה תזדרזי אני בספק אם ההרשמה עדיין פתוחה. שיהיה בהצלחה!
סגור