פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רציתי לדעת אם תחום שוק ההון וייעוץ ההשקעות מחייב תואר ראשון בתחום כלכלי, או שנסיון מעשי בתחום יכול להוות תחליף (עשיתי קורס מסחר במשב שוקי הון וכרגע אני מתעסק באופן עצמאי בתחום). האם בנוסף לתעודת יועץ השקעות יכולים הכישורים שלי להיות בסיס למקצוע בתחום?
מיכל תירוש | 10:03  01/02/07
מאחר ומדובר בהכשרה שלומדים אליה בנפרד מהתואר עצמו, לא בטוח שיש חובה להיות בעל תואר ראשון בתחום כלכלי. כדאי לבדוק זאת אפילו דרך האתר הזה, ע"י בדיקה מהן דרישות הקדם כדי ללמוד בקורס של ייעוץ השקעות ( לראות אם דורשים תואר או לא). עם זאת, סביר להניח שלאדם עם רקע של כלכלה יהיה יתרון בעניין. לגבי קורסים נוספים או הכשרות נוספות- שווה לראות מה מקומות שמציעים קורסים בתחום מציעים, וכן ניתן לבדוק בספרית מקצועות. בהצלחה, מיכל
סגור