פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ענבל | 10:48  03/02/07
שלום אני מאוד רוצה ללמוד הבעיה שקשה לי להתרכז. אני יודעת שיש מכללה שמסייעת במיוחד לתלמידים לקויי למידה אני אסמח אם תוכלי לסייע לי בעניין.
מיכל תירוש | 11:59  04/02/07
נכון להיום, כל המוסדות בארץ אמורים להתייחס לנושא של לקויות למידה, ובהצגת אבחון רלוונטי ומתאים, להתחשב בנושא במהלך הלימודים. עם זאת, מידת ההתחשבות והגמישות, עשויה להשתנות ממוסד למוסד. לצערי, אין מדדים או נתונים על העניין, ולכן, פרט ללציין שיש מוסדות כמו מכללת תל- חי, אשר שמם הולך לפניהם בעניין זה, אין לי יכולת להמליץ או לא להמליץ על מוסד כזה או אחר. את יכולה להתעניין בפורומים שעוסקים בלקויות למידה, ייתכן ששם תוכלי לקבל המלצות מאנשים שהתמודדו עם העניין בעבר, כאשר שוב, יש לקחת בחשבון שלא כל מה שמופיע באינטרנט הוא מאוד מהימן... בהצלחה, מיכל
סגור