פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רינה | 09:07  04/02/07
בוקר טוב אני בת 29 עובדת כמנהלת חשבונות כבר תשע שנים כבר שנתיים לומדת באוניברסיטה הפתוחה , לתואר ראשון בניהול וכלכלה מאוד מתקשה עם מזגרת הלימודים שם ואני לומדת בקצב איטי , השאלה שלי איך אני יכולה ללמוד לתואר ראשון במקום שיהיה בו יותר מסגרת לימודית , בהתחשב שאני עובדת ואוכל לסיים את התואר בשנתיים שלוש .אחש המכללות מלמדים תואר כללי בהתמחות כלכלה וניהול האם תואר זה יהיה לעיזר במקומות עבודה בעתיד ?
מיכל תירוש | 12:23  04/02/07
לגבי מוסדות אחרים שמאפשרים לימודים במסגרת, אך יותר גמישה, אין דרך לדעת פרט לבירור עם המוסדות עצמם. בדקי מה מציעים מוסדות שונים באזור מגוריך. לדעתי, היום יש עוד מוסדות שמאפשרים שילוב של לימודים ועבודה, ומציעים מסלולים יעודיים לכך. אם את באיזור המרכז, לדעתי במכללת אריאל, במכללה למנהל וכו', יש אפשרויות שונות, אז כדאי לברר. לגבי מה נותן התואר- תואר בכלכלה בהחלט נותן מקצוע שאח"כ ניתן לחפש בו עבודה. עם זאת, מאחר והתייחסתי לנושא בהרחבה בעבר, אנא "דפדפי" אחורה וקראי התייחסויות לנושא כאן בפורום, או בכלל, קראי על התחום ע"י חיפוש באתר. בהצלחה, מיכל
סגור