פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נועה | 13:56  29/10/08
אהלן, עוד לא החלטתי בדיוק מה אני רוצה ללמוד-אני בת 22....נכון, עדיין צעירה, אבל מעיקה לי התחושה הזאת של חוסר וודאות, אי ידיעה. אני מאוד אוהבת ליצור, להשקיע, מקוריות...מאוד אוהבת להכין דברים, אז חשבתי להפוך את זה לקריירה-משהו שאני אוהבת. השאלה היא לאיזה כיוון? אולי זה צריך להישאר רק כתחביב? חשבתי לכיוון של עיצוב תעשייתי, אבל אני מרגישה כאילואני תופרת לעצמי מקצוע לפי היכולות שלי. שאלו אותי מה לגבי אדריכלות ועיצוב פנים-אבל זה נראה לי פחות הכיוון, זה לא להתעסק ממש עם יצירה (ידנית). אני לא יודעת אם זה חכם במיוחד-אבל בנתיים אני לא עושה פסיכומטרי מכיוון שאני לא יודעת מה אני רוצה ללמוד, אולי בסוף אני לא אצטרך בכלל פסיכומטרי? השאלה אם זה חכם, אולי כדאי לעשות בכל זאת, אפילו אם בסוף "עשיתי לחינם"... אשמח לשמוע הצעות, רעיונות... תודה!
מנהלת הפורום | 20:51  01/11/08
היות ויש הרבה שאלות שעולות , מציעה לך לפנות ליעוץ בבחירת מקצוע, שם תוכלי להכיר כישורים נוספים שלך או לקבל חיזוק על תחומים של אומנות.
סגור