אני עבדתי בתור פקידה מול אנשים נורא נהנתי וקיבלתי הרבה פיטבקים מאנשים בחזרה הם הרגישו יחס אישי בנוסף במשרד שבו עבדתי גם יזמתי וארגנתי פרויקטים. (קצת כמו פקידות עם ניהול משרד)הבעיה זה שבעבודות כאלו השכר הוא מינימלי לפי שעה, מה עלי ללמוד שקשור ואיפה לעבוד על מנת שהמשכורת תהיה גבוהה יותר?
מנהלת הפורום | 20:48 01/11/08
ניתן ללמוד תואר ראשון ע"מ להתקדם לניהול משרד או לשכה או למזכירות בכירה. ניתן ללמוד תחום של לוגיסטיקה, תפעול, או הנ"ח וחשבות שכר. ניתן גם ללמוד את התחום של משאבי אנוש.
אם את רוצה להתקדם בתחום הזה את צריכה תואר ולא פחות חשוב ותק במקום העבודה שלך.. אני עובדת עכשיו בתור מזכירה במשרד שאני מאוד אוהבת ותוך כדי אני לומדת במכללת נתניה תואר במדעי ההתנהגות (התמחות בניהול משאבי אנוש) במסלול ערב 3 פעמים בשבוע וככה יוצא שאני גם לומדת וגם שומרת על המקום שלי במשרד