פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
המתלבט | 00:43  05/02/07
שלום , אני רוצה להתחיל ללמוד כלכלה וניהול {באקדמית תל אביב יפו} תנאי הקבלה הם : 94ממוצע בגרות או 600 בפסיכומטרי 4/5 יחידות מתמטיקה ואנגלית. המצב שלי הוא כזה ממוצע בגרות של 84 , מתמטיקה אני משלים ל4 עם ביה"ס פרטי {הכרחי לתואר}, אנגלית בוול סטריט {יזיק בטוח לא} עכשיו אני מתלבט אם לשפר לממוצע בגרות של 94 או לנסות את הפסיכומטרי שלא בטוח אני יעבור את ה600 . במה לבחור? ד"א אני בן 18וחצי לא מתגייס {בעייה רפואית}.
מיכל תירוש | 10:54  05/02/07
מבלי להתייחס ספציפית לנתונים שלך, השיקולים לדעתי צריכים להיות: 1. אם כבר עשית פסיכומטרי בעבר- עד כמה למדת טוב למבחן? האם השקעת בו ונתת את המקסימום או לא? אם לא עשית פסיכומטרי, אולי שווה לנסות ולהעריך את מידת הצלחתך (להסתמך על נתונים קודמים שלך בתחומים שרלוונטיים לפסיכומטרי, לעשות מעין פיילוט, או מבחנים פסיכומטריים שדומים למבחן זה, ולראות מה מצבך). 2. מבחינת הבגרויות- לבדוק האם הציונים שלך בתחומים המוגברים נמוכים או ממוצעים, ואז אם תשפר את התחום המוגבר או תחליף אותו בתחום אחר, זה ישפיע באופן משמעותי על הממוצע, או שכדי להעלות את הממוצע עליך להתחיל להשלים כל מיני בגרויות שיש בהן מעט מאוד יח' לימוד. אם זו האופציה השניה, הרבה פעמים זה לא שווה את בלבלול המוח... לדעתי אם תבחן את המקרה הספציפי שלך בהקשר זה, יהיה לך יותר קל להבין במה יותר כדאי להשקיע. בהצלחה, מיכל
א | 14:40  05/02/07
מהם התנאים למי שרוצה לנסות להתקבל בועדת קבלה ? {לדוג' פסיכמטרי מX-599 וכו'..}
מיכל תירוש | 17:20  06/02/07
אך בכל מקרה, איני נותנת נתונים על דרישות קבלה שונות. זה דבר שמשתנה ולכן יש לברר אותו עם המוסד עצמו. בהצלחה, מיכל
סגור