פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סרגיי | 13:52  02/12/08
שלום חברים. תואר B.Sc במדעי המחשב. משך לימודים 3 שניo. אחרי התואר אינך רשום בתור מהנדס. האם משהו בבקשה יכול להסביר מה ניתן לעשות בחיים עם התואר הזה? הבנתי שתואר הזה מאוד מבוקש בתעשייה וב-Hi-Tec האם זה נכון? ושאלה חשובה לא פחות. לאן אפשר להתקדם עם התואר הזה? ומה הראף במשכורת? מה ההבדל בין התואר הזה לבין התארים מהנדס תוכנה\אלקטרוניקה? תודה.
מנהלת הפורום | 13:21  03/12/08
הי סרגיי אכן ניתן לעבוד כמתכנת בחברות היי טק ולהתקדם בהמשך לתפקידי ניהול צוות, ניהול פרויקטים וניהול מחלקת תוכנה. גם מהנדסי תוכנה עשויים להגיע לאותם תחומי עיסוק. לגבי משכורות: עשויות להיות גבוהות ביותר, להגיד בדיוק כמה זה בלתי אפרי היות ומשכורות היא נגזרת של ותק, ניסיון , התפקיד וסוג החברה (ותיקה, סטרט אפ וכו').בהצלחה
סרגיי | 14:04  03/12/08
תודה רבה! כדאי ללמוד את התואר הזה באוניברסיטה הפתוחה? התואר שלהם נחשב בשוק?
סגור