פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לירון | 13:45  06/02/07
היי, איזו אוניברסיטה הכי נחשבת בתחום? ומה עדיף? האם התמקצעות בתחום ספציפי (ייצור/מע' מידע למשל) באב"ג או בטכניון או שמא עדיף, כמו בת"א ללמוד הכל מהכל אבל לא להתמקצע במשהו ספציפי? תודה רבה :-)
מיכל תירוש | 18:00  06/02/07
הי לירון- אתה שואל שאלה שאין עליה תשובה, לפחות לא בארץ. מאחר ואין בנמצא שום סקר שבדק בצורה רצינית ומהימנה מה רמת הלימודים במוסדות השונים (יש כל מיני סקרים לכאורה אך מהימנותם, למיטב ידיעתי, נמוכה ביותר), איך הבוגרים של המסלולים והמוסדות השונים משתלבים בשוק העבודה וכו'- כל תשובה שתקבל תהיה מבוססת על שמועות וכל מיני "דעות קדומות" שלא בהכרח רלוונטיות. בנוסף, אל לנו לשכוח שיש גם מרכיב אישיותי בעניין הזה, ולפעמים פחות משנה איפה למדת ומה, ויותר מי אתה ומה יש לך להציע כאדם (ראיתי אנשים ממוסדות "לא נחשבים" לכאורה מקבלים תפקידים טובים יותר מאשר בוגרי המוסדות ה"נחשבים", רק בגלל מי שהם). כך שזו שאלה ללא תשובה, וכל מי שיאמר לך אחרת, כאמור, עלול להטעות. סמוך על עצמך בעניין זה- בחר במוסד שנראה לך הכי רציני, הכי נעים ומתאים לך, הכי נוח עבורך, וכו'. לדעתי, אם תהייה מרוצה במהלך הלימודים, לא משנה איפה הם יהיו, סיכוייך להתליח אח"כ בעבודה יעלו. בהצלחה, מיכל
לירון | 10:02  08/02/07
שתרמת לי מהידע ומהניסיון שלך. ואגב, אני בחורה :-)
סגור