פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נעמה | 13:51  07/02/07
שלום, אני נרשמתי השנה ללימודי רוקחות באוניברסיטת בן גוריון. הבעייה היא שלפי הפסיכומטרי חסרות לי 9 נקודות.... השאלה היא מה אני (אם) צריכה לעשות על מנת להתקבל? עם מי אני יכולה להייעץ על כך?
הי נעמה, המצב שאת מתארת הוא בעצם מצב בו הנתונים שלך כרגע אינם עומדים בתנאי הקבלה הנדרשים. מה שאפשר לעשות במצב כזה זה לשפר אותם (עוד פסיכומטרי, לשפר בגרויות וכו'- הכל בהתאם למצבך האישי). במקביל תמיד ניתן לקוות שסף הקבלה השנה יירד ואז תוכלי להתקבל עם נתוניך הנוכחיים, אך איש לא יכול להבטיח זאת. עוד דרך זה לנסות להתקבל כמקרה חריג (במידה ויש לך איזושהי הנמקה לנסות הליך כזה). ושוב, אין כאן הבטחות. המקור הכי טוב להתייעץ עמו זה המוסד עצמו. ייתכן שיש להם הצעות שרלוונטיות אליהם ספציפית, או צעדים שייעצו לך לעשות מניסיונם. בהצלחה, מיכל
סגור