פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עופרי | 21:06  08/02/07
היי, אני רוצה להירשם ללימודי משפטים השנה הקרובה. יש לי בגרות מלאה אך עם ממוצע שאינו גבוה, אולי מספיק למכללה. בנוסף, רציתי לדעת אם אפשרי ללמוד במקביל ללימודים מסוג זה ( או לימודי תואר ראשון בכלל )?
מיכל תירוש | 10:41  09/02/07
אני מצליחה לזהות בפניתך רק שאלה אחת אליה אני יכולה להתיחס (כי גם אם התכוונת לשאול על דרישות קבלה זה משהו שכדאי שתברר עם המוסדות עצמם ותבדוק מה רלוונטי למקרה האישי שלך), והשאלה היא אם אפשר לעבוד או ללמוד משהו במקביל ללימודי התואר הראשון. התשובה, מאוד בגדול, היא שזה הרבה פעמים קשה, ובמיוחד בשנה הראשונה, בה רק מתחילים להבין מה המשמעות של לימודים אקדמיים, ויש צורך להבין "איך לומדים" ואיך מתארגנים עם העניין. כך שלשלב עם זה דברים דורשניים נוספים, זה לרוב לא קל. עם זאת, כמו הרבה דברים בחיים, המצב שונה מאדם לאדם וגם תלוי מאוד במצבך. כי יש אנשים שבהחלט יכולים לשלב לימודים במקביל ללימודי משפטים ויש כאלה שיכולים לעבוד כבר במקביל לסמסטר הראשון. למשל, אם העבודה לא תובענית או דורשנית מידי, או שזה משהו שאתה כבר שולט בו היטב. או אם יש מעסיק שמתחשב בתקופות הלחוצות שלך ויש גמישות בעבודה. או אם אתה אדם שיודע לאזן היטב בין מספר דברים ולא להגזים לשום כיוון, או אם הדרישות במוסד הלימודי עצמו אינן נתפסות כמאוד מכבידות וכו'. בקיצור- זה מאוד תלוי. בגדול, מניסיוני, לא כדאי להחליט על כך מראש ואם אתה עוד רגע מתחיל לימודים אולי זה לא הזמן להתחיל גם עבודה חדשה. שווה להתחיל ללמוד ואז לראות איך הולך ומה כן/ לא ניתן לעשות במקביל. חבל להעמיס יתר על המידה אם זה לא חובה. אך זו דעתי, מיכל
מרינה חיימוב | 22:49  10/02/07
היי הייתי רוצה ללמוד קרימינולוגיה אבל אני לא יודעת אם זה שווה לי, ובנוסף אני לא יודעת איפה כדאי לי ללמוד. יש לי בגרות מלאה עם ציון סביר ואני מת לבטת אם כדאי לעשות פסיכומטרי
סגור