פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לאון אליעזר | 19:30  09/02/07
שלום הבעיה שלי היא כזו, אני עובד בעבודה "מסודרת" ומאד רוצה ללמוד. אני מאד מתלבט בנוגע למסלול ולתחום, התקבלתי ללימודי משפטים אך המסלול דורש יום בשבוע מרוכז ושני ימים בערב, בנוסף יש לי האופציה ללמוד מנהל עסקים במרכז האקדמי פרס שעליו אני לא סגור גם בנוגע למקצוע וגם בנוגע למוסד (הכרתו במל"ג וכ'ו). אני מאד נמשך ללימודי המשפט אך זה יצריך ממני לעזוב את העבודה ולהשקיע בלימודים אני מבולבל מאד ולא יודע מה לעשות, אשמח לייעוץ, תודה לאון נ.ב עליי לציין שלאחרונה התחתנתי כך שנוסף על הכל קיים הלחץ של בניית החיים החדשים(משכנתא וכ'ו).
מיכל תירוש | 15:54  11/02/07
הי לאון, אכן, שאלה לא קלה, ואני חושבת שהדרך לפתור אותה היא לעשות סדר עדיפויות וגם לבחון לעומק את חייך כרגע ולראות מה כן ניתן לצרף ומה יהיה מוגזם. כלומר, עליך לבדוק מה אתה מוכן ויכול לקחת על עצמך, ועל מה לא תהיה לך ברירה אלא לוותר. בשורה התחתונה, מדובר כאן בלהחליט על סדר עדיפויות ובהתאם -להתפשר, כי הכל, כנראה לא תוכל לעשות. אז עליך לראות אם תתפשר על שעות שינה? על צמצום שעות העבודה (וככל הנראה גם השכר)? על בחירה במוסד שאינו בדיוק מה שרצית? לחכות עם התואר? או כל דבר אחר. לצערנו, זה משהו שאיש לא יכול לעשות עבורך, כי אלה החיים שלך ורק אתה יכול לקבוע מה הכי חשוב והכי נכון לעכשיו מבחינתך. מה שכן ניתן לעשות זה לפנות ליועץ שיעזור לך לעשות להגדיר לעצמך את הדברים ולסדר אותם "בראש"- אך הבחירה, כאמור, גם אם אינה קלה, תהיה שלך. בהצלחה, מיכל
סגור