פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בני | 18:01  11/02/07
אני תלמיד כיתה יא' ורציתי לדעת האם כדאי לי לעשות פסיכומטרי עכשיו או אחרי הצבא?...האם מי שעושה בזמן הלימודים הציון שלו יותר טוב?
מיכל תירוש | 22:21  11/02/07
הי בני, אין כאן חוקים ברורים. יש כאלה שעבורם לעשות את הפסיכומטרי בזמן הלימודים זה צעד נבון, כי אז הם רגילים לשבת שעות ארוכות וללמוד והחומר לכאורה "רענן" אצלם בראש. לעומת זאת, יש כאלה שדווקא במהלך הלימודים, הפסיכומטרי עבורם הוא עול בלתי נסבל כי הם די זקוקים לחופש מלימודיהם, ואז להשקיע גם בפסיכומטרי הופך לחוויה מאוד לא נעימה, ולעיתים הם לא לומדים כפי שהיו יכולים ללמוד ומצליחים פחות. כנ"ל לגבי אחרי הצבא- יש כאלה שכל מה שבא להם זה ללמוד שוב ו"להפעיל את הראש" ואז הפסיכומטרי זה משהו חיובי עבורם. אחרים, מרגישים שכל נושא הלימודים כבר רחוק מהם ומתקשים לחזור לעניינים. כך שלא ניתן לדבר בהכללה או לומר מה עדיף. זה לא רק אישי, זה גם מאוד משתנה, וייתכן שעכשיו תחוש שזה הזמן, ואח"כ תרגיש צורך לעשות שוב, מתוך אמונה שאתה יכול יותר. אני חושבת שהדרך היא לנסות לחוש מה יותר נכון עבורך, ומה מתאים לך כרגע לעשות. אם נראה לך שזה עכשיו כדאי ושיש לך הכוחות והזמן, להזיק, זה לא יזיק. אם בשום פנים אין לך כוח- נשמע לי שברורה התשובה. בהצלחה, מיכל
סגור