פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורית | 19:03  11/02/07
שלום אני מורה (15 שנה) ומעוניינת לעשות הסבה מקצועית. חשבתי על תחום של עיצוב ובנית אתרי אינטרנט ולימודי תוכנות גרפיות. האם יש מוסד רציני שניתן ללמוד בו את המקצוע?
אורית | 16:03  18/02/07
רציתי לדעת כיצד אוכל לבדוק האם יש עבודה בתחומים אלו? שוב תודה
מיכל תירוש | 18:06  18/02/07
דרך אחת היא לפתוח דרושים ולראות. עם זאת, זו לא דרך מהימנה במיוחד לטעמי, כי יש מקצועות שמציאת העבודה בהם היא פחות דרך מודעות בעיתונים ובאתרים, אלא יותר, למשל, דרך קשרים, או דרך פניה לגורמים ספציפיים שם ידוע שעובדים אנשי מקצוע בתחום. אז מה כן כדאי? לדבר עם אנשים בתחום, במיוחד כאלה שבתחילת הדרך (אך כבר סיימו ללמוד אותו, כמובן)ולשאול אותם. מאחר והם סביר להניח מתמודדים עם עניין זה ממש עכשיו, הם עשויים להיות מקור מידע חשוב. עם זאת, שוב, יש לזכור שבמיוחד בתחומים כמו עיצוב ובניית אתרים בהם הרבה מהעבודה היא עצמאית ולפי פרויקטים, יש הבדל גדול מאוד בין אנשים שיודעים לשווק עצמם ולקדם עניינים לבין כאלה שלא יודעים לעשות זאת. אלו מסוג התחומים שבהם יכול להיות אדם מאוד מוכשר, אך בלי יכולת לקדם ולדחוף את עצמו ואז הוא יישאר חסר עבודה. והיכולת לשווק, לדחוף ולקדם, היא משהו מאוד אישי. מיכל
סגור