פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מני | 14:53  05/02/09
שלום רב! הייתי רוצה לקבל המלצה לגבי תואר שני בתחומים הקשורים לחינוך / הוראה. קצת מידע על עצמי: אני מורה ללשון בבית ספר תיכון, בעלת תואר B.Ed , עוסקת כ5 שנים במקצוע. אני מעוניין להרחיב את לימודיי וחשבתי על ייעוץ חינוכי. הבעיה היא שיש את זה בלא מעט מקומות והייתי רוצה לקבל המצלמה של בוגרים של התוכנית או כאלו אשר לומדים אותה כעת.
מיכאל | 15:02  05/02/09
היי! אכן זהו תחום לימודים מבוקש לעוסקים במערכת החינוך, ואני מבינה את ההתלבטות שלך לגבי איפה ללמוד לתואר. אני מורה בבית ספר, לא עוסק בייעוץ אבל אשתי יועצת בבית ספר תיכון והיא עברה את לימודי התואר השני בבית ברל. אין לי יודע מדי מידע לגבי אופן הלימודים אבל משיחות איתה הבנתי שהיא הייתה מאוד מרוצה ושזהו מקום רציני ומקצועי מאוד! אני מניח שמידע תוכלי לחפש באינטרנט אודות המקום.
מנהלת הפורום | 12:38  08/02/09
תחום היעוץ החינוכי מתאים להמשך וגם אבחון דידקטי, תרפיה באומנויות. נסי לבדוק באוניברסיטאות.
לירון | 22:53  09/02/09
אני ממליצה על תואר בחינוך לשוני במכללת לוינסקי שמיועד למורים לשפות.
סגור