פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מבולבל | 14:12  13/02/07
לימודי תואר בהנדסת חשמל אלקטרוניקה..... הלימודים הם רק בשביל ידע כללי בנושא?...או שזה תואר ללימוד מקצוע?.. כלומר אפשר שמישהו יבצע את עבודתו של מהנדס החשמל ללא תואר בהנדסת חשמל (ע"י קורסים לדוגמא או הכשרה מקצועית)...או שמהנדס חשמל יש לו פעולות עבודה שהוא מבצע...?....סיבכתי אתכם.....חח.....בקיצור אם המטרה שלי היא שיהייה לי מקצוע טוב ביד....ללכת ללמוד הנדסת חשמל אלקטרוניקה 4 שנים!..כדאי?...בבקשהההה מי שמבין בתחום ובכלליות ....שיענה לי....תודה..
מיכל תירוש | 13:53  14/02/07
אכן מדובר במקצוע, ואחרי 4 שנות לימודים יוצאים עם תואר ותעודה של מהנדס ונרשמים בפנקס המהנדסים. מאחר ומדובר במקצוע מוגדר שיש לו דרישות מסויימות, מי שלא למד את התחום יתקשה לעסוק בו. יש תפקידים ותחומים דומים שמאפשרים עיסוקים בהיבטים מסויימים של התחום (למשל לימודי הנדסאות בתחום), אך זה כאמור, "ליד". מקווה שיותר ברור לך כעת. מיכל
סגור