פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דנית | 21:17  13/02/07
היי מיכל, אני בת 27, סיימתי תואר ראשון בעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב בממוצע 93. אני לא עוסקת בתחום, והאמת היא שיצאתי ממש מבולבלת מהתואר הזה. ברור לי שאני טיפוס שאוהב להיות במקום הטיפולי-אבחוני-יעוצי, אבל עם זאת קשה לי עם אמורפיות וחוסר בהירות ואני מעדיפה תמיד תיאוריה ברורה ושיטת טיפול/אבחון ספציפית.אני ממש רוצה להמשיך לתואר 2 ואין לי מושג במה.. התסכול רק גדל מיום ליום, המגירה שלי מלאה בידיעונים ממכללות/אוניברסיטאות שונות בתחומים מגוונים (משפטים, גרפולוגיה, שיטות טיפול שונות,ע"ס, משאבי אנוש וכו'..). ממש אבודה! האם תוכלי לעזור לי?? תודה רבה מראש..
מיכל תירוש | 14:42  14/02/07
הי דנית, אכן נשמע לי שיש בלבול רב, אך מה שלא ברור לי זה ממה בדיוק הוא נובע. ממה שאת מתארת לא נשמע שהכיוון הוא הסבה (כן רוצה משהו טיפולי- אבחוני- יעוצי), אך משום מה את מתקשה למצוא את המסלול הנכון שיאפשר לקחת את מה שלמדת ולפנות לכיוונים יותר מובנים ושיטתיים. לדעתי ה"מפתח" לצאת מהמצב הזה הוא להבין ממה נובע הבלבול ומה בעצם מקור הקושי, אך זה דבר שלדעתי לא ניתן לעשות ב"שלט רחוק". אני ממליצה לך לפנות לייעוץ. אולי אפילו רק לפגישה אחת שבה מישהו מנוסה יעזור לך להיבן ממה נובע הבלבול. נשמע לי שאולי אם תעלי על זה, מציאת הכיוון לא תהיה עוד בעיה גדולה. בהצלחה, מיכל
דנית | 09:23  18/02/07
היי מיכל, תודה על תשובתך. האם את מכירה איש מקצוע שאוכל להגיע אליו לייעוץ שהמלצת לי? תודה מראש דנית
מיכל תירוש | 17:49  18/02/07
הי דנית, מסיבות מובנות אני לא יכולה להמליץ או להציע אדם ספציפי. אני בטוחה שאם תבררי בקרב הסובבים אותך ותעזרי בהמלצותיהם + דפי זהב ומקורות מידע נוספים, תוכלי למצוא מישהו מתאים. בהצלחה, מיכל
זהר פארס | 15:26  19/02/07
אני בקשת שתשלחו תנאי קבלה .יעוץ .עובדת סוסיאלית.רפוי ועיסוק.
סגור