פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת! כמו רבים, גם אני מאבדת את עצמי בתוך ים אפשרויות הלימודים. עשיתי בעבר ייעוץ של אדם מילוא, יכול להיות שזה היה קצת מוקדם מידי ולצערי אני עדיין מתלבטת. מתוך חמשת (!) התחומים שהוצעו לי בסוף תהליך ההכוונה, הכי דיבר אלי תחום המידענות, רק שהבעיה היא שאני מאוד רוצה לגור בבית ואין באזור באר שבע לימודי מידענות לתואר ראשון. התחלתי לרדת מזה ולחפש משהו אחר. אני מחפשת משהו שישלב פרקטיות עם רוח.. אולי אפילו לשלב שני תארים שונים. לימודים כמו הנדסה לדוג' שמלאים במדעים מדוייקים עלולים להיות סיוט עבורי, אבל מצד שני אני גם לא רוצה לעסוק בחינוך / עבודה סוציאלית.. תחום נוסף שהוצע לי היה אופטומטריה, אבל אין לי חשק להשקיע 4 שנים במשהו כזה שהוא בלי נשמה והעיסוק בו הוא מאד מסויים. הלוואי שיהיו לך/ם רעיונות מעניינים בשבילי.... כי אני כבר ממש מתוסכלת וכל רגע חושבת על משהו אחר.. תודה רבה!!!!
מנהלת הפורום | 20:56  25/02/09
קודם כל מבלי להכירך קצת קשה ליעץ, מציעה לך לבוא לפגישה אחת בלבד נוספת בכדי למצות את היעוץ ולהתיחס למגבלות השונות שציינת. ככה "בשלוף" אנסה לתת מספר רעיונות: רנטגנאות יותר קצר, לוגיסטיקה, התילי אולי עם לימודים במדעי הרוח ורק בתואר השני עברי למרכז ולמדי בבר אילן תואר שני במידענות.
חנה | 21:54  26/02/09
שלום אפרת, ראשית- תודה רבה. אני שוקלת אם ללכת לפגישה נוספת, למרות שאני כבר לא כ"כ אופטימית כבעבר... נראה שקלעת יפה, למרות שאינך מכירה אותי, כי את רנטגנאות הציעו לי גם בייעוץ. האם את מכירה את התואר בשיווק טכנולוגי שיש במכללת ספיר? יש לי נטייה לטכנולוגיה ושיווק דוווקא תמיד עניין אותי, רק שאני לא בטוחה אם יתאים לי. מה האופי של עבודה בשיווק? הייתי שמחה לשמוע פרטים אם מישהו מכיר את התואר ובמה עוסקים אח"כ בתכל'ס. תודה רבה!!
סגור