פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אסתר | 23:41  21/02/09
אפרת שלום התחלתי ללמוד השנה בנובמבר הנדסת תעשייה וניהול והבנתי שאני לא ממש מתחברת לזה וגם הלימודים מאוד קשים הייתי מעוניינת להחליף וללמוד הוראת אנגלית כיוון שהשפה האנגלית אני מאוד מתחברת אליה ואני חושבת שזה יותר יתאים לי. רציתי לדעת האם זה מקצוע נדרש? ומה בדיוק לומדים?ואיזו מכללות יש באיזור הדרום שמלמדות את זה? בתודה מראש:)
מנהלת הפורום | 20:45  25/02/09
ניתן לעסוק בתרגום בהמשך (עם השלמת לימודי תרגום) או להשלים לתעודת הוראה באנגלית המידה ששילבת חינוך עם לימודי האנגלית. ניתן גם לעסוק בכל תחום שהשפה האנגלית בו יתרון כגון:מזכירות בכירה, עבודה עם חו"ל תחום של יבוא ויצוא ועוד.אך לא מדובר בלימודי מקצוע, אלא בלימודי תחום. ידוע לי שניתן ללמוד את התחום באוניברסיטאות בלבד אז בן גוריון היא האוניברסיטה הקרובה אליך בדרום.
סגור