פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ללא שם | 22:44  14/02/07
שלום....אני קצת יותר מבן 19 כרגע... אני מבולבל בקטע של ללמוד או לא ללמוד ...ואם כן ללמוד ...אז מה?!...( זה נע מחשבונאות ....להנדסת בניין להנדסת חשמל לעיצוב גרפי...חזרה לחשבונאות...ועוגד מקצועות לא אקדמיים..........בקיצור לא יודע !!)... הקטע שהוא אם אני לא לומד אז אוקי...אבל אם כן אז אני מעדיף להתחיל עכשיו......כדאי לבחור משהו וזהו....?...או לדחות את זה ....?... תודה..
מיכל תירוש | 21:26  15/02/07
תראה, זו אפשרות ויש אנשים שפשוט "הולכים על זה"- בוחרים תחום כלשהו, מתחילים ורואים אם מתאים או לא. הרבה פעמים מדובר באנשים שפחות חוששים משינוי או טעות, או כאלה שפשוט מאוד לחוצים ללמוד. וכאמור, זו אופציה. אפשרות אחרת זה להחליט שברצונך לבחור באופן שקול יותר ולקחת את הזמן לבירורים, ואז אולי לא כדאי להתחיל ללמוד מיד, אלא לבדוק יותר לעמוק מה אתה מחפש ומהם כל אחד מהמקצועות עליהם חשבת (אפשר להיעזר לשם כך בייעוץ...). כך ששתי האפשרויות הגיוניות ומוקבלות- השאלה היא כמובן מה מרגיש יותר נכון ומתאים עבורך, ואת זה רק אתה תוכל לומר. נסה להבין אם איזו אפשרות "תחיה יותר בשלווה". בהצלחה, מיכל
סגור