פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיון סרוסי | 12:43  17/02/07
היי אני בת 22 וחצי ומתלבטת המון זמן מה ללמוד, אני מתלבטת בין ראיית חשבון לבין מנהל עסקים, במבחן ההתאמה באתר התוצאות היו טיפוס מנהלי 26 טיפוס יזמי 25 וטיפוס אומנותי 23, אשמח לדעת יותר מה אומרות תוצאות המבחן ובאיזה תחום כדאי לי לבחור, בתודה מראש סיון.
מיכל תירוש | 18:00  18/02/07
הרי בסה"כ ההבדל בין התחומים לא רב ויש להם הרבה מהמשותף.ההבדל העיקרי, אם להתייחס באופן מאוד כללי הוא שבמנהל עסקים הלימודיים הם לרוב יותר כלליים, בעוד שבחשבונאות מדובר בלמידת מקצוע ופחות בתואר כללי. עם זאת, שניהם עונים על שילוב מנהלי+ יוזמתי. מיכל
סיון | 18:14  18/02/07
תודה על התשובה, אבל לצערי אני עדיין מבולבלת ומתלבטת, אני חושבת על חשבונאות כי אני מאד רוצה ללמוד משהו שיש בו הרבה מתמטיקה אך אני פוחדת שהמקצוע ישעמם אותי, מנהל עסקים מעניין אותי ויש לי מוטיבציה רבה ללימודים אבל אני פוחדת שבאופן מעשי בשטח המקצוע לא כל כך מתאים לי, אני אוהבת מאד אינטרקציה עם אנשים אבל לא מפן מנהלי או פיקודי, ובנוסף מה זה אומר לימודים כלליים? שוב תודה סיון
סגור