פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אושרית בן לולו | 18:24  18/02/07
היי מיכל, הייתי רוצה לדעת בבקשה מהם תנאי הקבלה המינימליים להתקבל ללימודי תיאטרון ומשחק דרמה. ואיפה הכי כדאי להשקיע? מהו ציון הפסיכומטרי המינימלי? תודה רבה על העזרה וההקשבה. אושרית
אושרית בן לולו | 18:29  18/02/07
יש כ"כ הרבה דברים שמעסיקים אותי חוץ מלימודים, בדיוק כמו שאמרת. כל חיי הייתי ילדת שמנת שמקבלת הכל ורוצה הכל. כמו כן לא הכרתי תחבורה ציבורית או עבודות כמו בייבי סיטר בעוד שכל חברותיי עבדו. כיום שאני בת 24 [כמעט], אין לי קורות חיים מסודרים וקשה לי להתקבל למקומות עבודה בלי ק"וח. כולם דורשים היום ק"וח אפילו סתם מוכרת בחנות ולא שייך להסביר שמעולם לא עבדתי. בבקשה תייעצי לי מה עליי לעשות בנידון כי אני משתגעת מלשבת כל היום בבית. אני נשואה ללא ילדים ומאד קשה שיש הכנסה אחת. אני חיייייייבת לעבוד. תודה.
מיכל תירוש | 20:49  20/02/07
די הצפת אותי בפניות, ואני מתקשה לעמוד בקצב. בנוסף, נשמע לי שמה שאת זקוקה לו זה ייעוץ באופן מסודר ומאורגן ולא שאני אתן לך פיסות מידע באופן מפוזר ולא אחיד. זה נראה לי שזה לא יקדם אותך ועלול יותר לבלבל מאשר לסייע. אנא קראי תשובתי לפניתך האישית והעזרי באיש/אשת מקצוע מתאימים. הרבה הצלחה בהמשך, מיכל
סגור