פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיוון | 22:25  18/02/07
מיכל שלום, יש לי תואר באמנות מבצלאל ואני רוצה לעשות השלמות לתואר ראשון בפסיכולוגיה כדי לעשות תואר שני בתרפיה באמנות. רציתי לשאול איפה יש מסלולים של תרפיה באמנות לתואר שני?
סיוון | 11:39  20/02/07
היי, לבנתיים יצא לי קצת לברר ועלו לי עוד שאלות. מה ההבדל בין תואר משלוחת אוניסרסיטת לסלי שאינו מוכר בארץ לתואר רגיל? והאם הוא נחשב יותר מאשר לימודים לתעודה?
מיכל תירוש | 20:39  20/02/07
זו מסוג השאלות שכדאי לברר עם המוסדות עצמם. בגדול, תואר שלא מוכר בארץ, משמעו שמוסדות אקדמיים בארץ לא יכירו בו כתואר (אם למשל תרצי להמשיך בלימודיך). יחד עם זאת, נשמע שאם הכיוון הוא המסלול הנ"ל ואין לך כוונה להמשיך ללימודים נוספים, אולי פחות חשובה ההכרה בתואר. בנוסף, מאחר וכל התחום של התרפיות עדיין לא מאוד ממוסד, וכרגע, למיטב ידיעתי, אין צורך ברשיונות מיוחדים ולכן דרישה ללימודים או הכשרה כזו או אחרת, עקרונית לא אמור להיות הבדל בין תואר ללימודי תעודה מבחינת האפשרות לעסוק בתחום. מה שיש לקחת בחשבון זה שייתכן שבעתיד התחום "יתמסד" ואז אולי תהיינה דרישות ספציפיות שיקבעו שהכשרה X מקנה רשיון בעוד שהכשרה Y לא. עם זאת, מה הדרישות ואם יהיו כאלה זה לא משהו שניתן לנבא מעכשיו, או לפחות אני לא יכולה לנבא זאת. בהצלחה, מיכל
סגור