פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מאיר | 18:36  24/03/09
אני מעוניין ללמוד פרסום עכשיו יש לי כמה התלבטויות לגבי זה הראשונה היא לימודי תואר ראשון במכללת ספיר (תקשורת שיווקית) והשניה לימודי תעודת קופייריטינג מרוב דיבורים עם יועצים של המקום התחלתי להסתחרר אשמח אם תוכלי לעזור לי במהו בעצם הגו'ב אם למדתי תקשורת שיווקית איפה אני ממוקם במשרד פרסום ? ההבדלים במשכורות? והתקדמות ? תודה רבה
מנהלת הפורום | 20:01  31/03/09
השאלה במה תרצה לעסוק בעולם הפרסום שכן ישנם תפקידים רבים ושונים בתכלית אחד מהשני: רעוניאי(קופריטינג) צריך להיות מוכשר בתחום הכתיבה ובעל רעיונות יצירתיים, תקציבאי (יותר מעולם התקשורת והכלכלה), גרפיקאי, פלנר 0מנהל עסקים, כלכלה) ועוד עיסוקים ולכן צריך להבין קודם מה אתה רוצה לעשות בעולם הפרסום. לימודי תקשורת הם יותר כלליים ואינם מחיבים החלטה מידית ואילו קופריטינג יותר ספציפי.
סגור