פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לפני החלטה.. | 19:20  26/03/09
שלום וברכה! אני חושבת ברצינות על לימודי ניהול שנה הבאה בע"ה בבן - גוריון, ורציתי לשאול אם יש למישהו מושג על מה עדיף ללכת- ניהול בלבד, חד מחלקתי מה שנקרא, או לשלב משהו ממדעי הרוח והחברה. חשוב לציין שלצערי לכלכלה / מדעי ההתנהגות אני לא מתקבלת, כי אין לי מספיק פסיכומטרי (למרות שהסכם שלי די גבוה) תודה!
מנהלת הפורום | 19:18  31/03/09
בשביל העניין, הגיוון נראה לי שכדאי לשלב, יש הרבה תחומים מענינים כגון: מדעי המדינה, סוציולוגיה, תחומים במדעי הרוח כגון: לימודי שפות וכו'..
היי, אני מתחילה השנה ללמוד בבן גוריון ניהול וסצויולוגיה. גם לי הייתה בדיוק את אותה ההתלבטות האם ללמוד חד מחלקתי או לשלב (וגם לי לצערי לא היו נתוני פסיכומטרי מספקים לכלכלה או פסיכולוגיה). מחברים שלומדים שם ולאחר שחקרתי את הנושא כולם המליצו לי לשלב עם סוציולוגיה שזה גם מעניין וגם לא כל כך קשה... לי פחות המליצו על הניהול החד מחלקתי כי טענו שבכלל הפקולטה לניהול בב"ש היא לא הכי טובה ותואר שהוא רק ניהול לא שווה הרבה... אבל תבדקי את מה שאני אומרת כי זה רק משמועות... בכל אופן בהצלחה! ואולי ניפגש נה הבאה...:)
סטודנט בבג | 18:46  01/04/09
בתואר דו חוגי -במידה ואת מקבלת את כל קורסי הליבה והחובה בכלכלה , לא אמורה להיות בעיה מבחינה תעסוקתית. מי שלומד כלכלה עם ניהול מקבל יותר כלים בתחום המימון/שיווק/ מע' מידע וכו' ומקנה בסיס גם להמשך לימודים לתואר שני במנע"ס . כדי להקל על החלטתך, אני ממליצה לך גם לשוחח עם סטודנטים /בוגרים .
לפני החלטה.. | 19:04  05/04/09
תודה רבה לכולכם. נרשמתי לשילוב עם לימודים כלליים במדעי הרוח והחברה, אבל נראה, אני עוד לא באמת סגורה על זה. ונולי - בהחלט ייתכן שעוד נתראה... חג שמח!
סגור