פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יעל | 19:35  19/02/07
מיכל שלום. אני סטודנטית שנה א' לביוכימיה והחלטתי לאחר שסבלתי במהלך סמסטר שלם שאני לא ממשיכה לסמסטר ב'. בהרצאות הרגשתי שהמרצים מדברים סינית ולמדתי מהבוקר עד אמצע הלילה ולבסוף נשברתי מתוך הבנה שכנראה שאני לא מתאימה-למרות שעמדתי בדרישות הקבלה וגם המקצועות שלמדתי לא עניינו אותי למרות שמקריאת הסילבוס לפני ההרשמה-חשבתי שאני כן מסוגלת להתחבר אליהם... הפרישה הזו משפיעה לי על החיים ברמות מפחידות- הביטחון העצמי שלי ירד ואני מרגישה טיפשה ולא מפוקסת למרות שבתיכון הייתי תלמידה מצטיינת - אני מתחילה לחשוב שבלתי אפשרי להוציא תואר אקדמאי ומפחדת להתחיל ללמוד משהו חדש - שלא יווצר מצב ששוב אני לא קולטת כלום .. ברור לי שאני צריכה שיחת ייעוץ עם פסיכולוג תעסוקתי או אפילו סדרת מבחנים להתאמת נטיות אבל אני בספק שאפשר להפיק מזה תועלת וגם קשה לי לעמוד בעלות הכספית 800 ש"ח במקרה הטוב.. מה את מציעה לי לעשות??
מיכל תירוש | 20:33  20/02/07
אני מסכימה איתך שהדבר הטוב ביותר הוא לפנות לפסיכולוג תעסוקתי. אני מציעה שתעשי בירור ותראי מה העלויות ומה מציעים פסיכולוגים או גופים שונים שעוסקים בכך. כך אולי יהיה יותר ברור לך מה תוכלי להפיק מהעניין ואולי תוכלי למצוא גם משהו בתעריף שתוכלי לעמוד בו. ממליצה בחום לנסות, מיכל
סגור