פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אזי ביצעתי את המבחן והתוצאות שקיבלתי: 27חברותי 22 יזמי אני בת 18, בשנים קודמות התענינתי ברוקחות אך התנערתי מכך כי הרגשתי שזה לא מתאים לי! כרגע אני מתעניינת בפסיכולוגיה, ואפילו משפטים- אך מה שמרחיק אותי מהתחום הזה זה הסכר הנמוך יחסית!! מה את אומרת!?
מיכל תירוש | 18:27  21/02/07
לא ברור לי מה בדיוק השאלה, אך אם השאלה היא האם השכר בתחומים שציינת נמוך, אז התשובה היא שזה תלוי מה את עושה ובאיזה שלב בחיים המקצועיים את. ברמה העקרונית, בשני התחומים הללו (כמו בהרבה אחרים) מתחילים משכר נמוך יחסית, אך אחרי הרבה עבודה קשה, התלמדות וצבירת ניסיון, ניתן בהחלט להגיע לשכר מאוד מכובד. כך שלא נראה לי שזה צריך להיות השיקול העיקרי, אך זו כאמור, רק דעתי. לגבי רוקחות- אם אין לך טיפוס "חקרני" גבוה, אכן נשמע שלא כ"כ מתאים. בהצלחה, מיכל מיכל
סגור