פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אגנאר | 18:34  21/02/07
אני משיימת תואר BA בחינוך לגיל הרך ( מורה) ואני רוצה להמשיך MA . עכשיו אני מתלבטת במה להמשיך , כלומר אני לא יודעת איזה מקצועים אפשר להמשיך ? תןדה רבה
מיכל תירוש | 19:45  22/02/07
הי, יש הרבה מאוד אפשרויות, השאלה מה את רוצה לעשות בהמשך ולאיזו מטרה את רוצה את ה- MA. אם הכיוון הוא להמשיך במשהו שקשור לחינוך והוראה, אני מציעה שתתחילי בלברר במכללות להוראה על כיוונים שונים (אולי אפילו במוסד בו למדת), וכן באוניברסיטאות, מה מציעים כתואר שני בחינוך. אם את לא רוצה להמשיך בכיוון זה, יש, כאמור, לא מעט אפשרויות- מנהל עסקים, משאבי אנוש וכו'- כך שנראה לי שכדאי שתנסי להבין מה היית רוצה לעשות ולברר בהתאם. מיכל
סטודנטית | 09:27  01/03/07
לאחר תואר בחינוך יש לך אפשרות לעבוד/ ללמוד את הצד הטיפולי... זה יכול להיות טיפול באמנויות וגם ביבליותרפיה ששייך ספציפית לחוג לחינוך. ביבליותרפיה זו שיטת טיפול על ידי ספרים. שיהיה בהצלחה!
סגור