פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדינה | 22:18  21/02/07
שלום, אני יותר אמקד ואולי יותר תוכלי לעזור לי. מה שמרתיע אותי במשפטים הוא שאני לא רוצה בעתיד לעבוד כל יום עד שעות מאוחרות בלילה. האם יש גם עבודה בחצי משרה במשפטים או לפחות עד שעות סבירות (4-5)?
מיכל תירוש | 09:16  23/02/07
עקרונית בהחלט יש מקומות שיש אפשרות לעשות זאת. עם זאת, לרוב לא מדובר על מיד בתחילת הדרך. בתחום המשפטים, כידוע, יש תקופה של סטאז' אשר לרוב מאופיינת בעומס רב ובשעות ארוכות (ולצערנו גם בשכר יחסית נמוך). זוהי בעצם תקופה של הכשרה מעשית בה את אמורה לצבור ידע מעשי וניסיון ולהוכיח עצמך, כך שבעתיד יהיו לך כלים להשתלב בעולם התחרותי של תחום המשפטים. הסטאז' הוא חלק בלתי נפרד מההכשרה ולא ניתן לותר עליו אם בכוונתך להיות עו"ד, ולמיטב ידיעתי, אין בו יותר מידי אפשרת ל"חיים קלים" או דרכי קיצור. אחרי שתוכיחי עצמך בו, ותמצאי מקום עבודה שיעריך את כישוריך, יהיה קל יותר לחפש משרה חלקית. מיכל
סגור