פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מאוד מתלבטת בין לימודי עיצוב גרפי והנדסת תוכנה. אני אוהבת עיצוב והייתי לומדת את זה בלי שום התלבטות, אלמלא הייתי יודעת שהשכר הממוצע לעבודה בתחום אינו כזה גבוה...כמו כן, האם יש אפשרות להתקדם בתחום של עיצוב גרפי? לא נראה לי... ולעומת זאת יש את תחום ההנדסה, שגם שם לומדים 4 שנים להוצאת תואר ראשון, אבל המשכורות הרבה יותר גבוהות, וכך גם היצע המשרות בשוק. אמנם אני יודעת שהלימודים קשים וגם מתמטיקה, פיזיקה ומחשבים לא כ"כ מעניין אותי, אבל יש בזה כסף...יש לי ראש אנליטי, כך שאני מעריכה שאם אתחיל בלימודי הנדסה - גם אסיים. הבעיה שלי, שוב, היא שאני אוהבת עיצוב ומעדיפה לעסוק בזה...אם תוכלו להפריך את טענתי בנושא השכר למעצבים גרפיים- אשמח! כמו כו, אם יש תחומים נוספים בעיצוב כמו עיצוב פנים או אדריכלות שבהם מרוויחים יותר מאשר בעיצוב גרפי-אודה אם תייעצו לי בנושא.... תודה רבה רבה לכל מי שיענה כי אני ממש בהתלבטות קשה...כל פעם אני משנה את דעתי- הנדסה או עיצוב גרפי??!!??!!
סגור