פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם! הייתי מעוניין לקבל את דעתכם, תודה מראש לכל העונים! אני מעוניין ללמוד הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, עשיתי מכינה בטכניון ופסיכומטרי אבל אין לי סכם מספיק לפקולטה לחשמל באוניברסיטה/טכניון. אם אשפר פסיכומטרי אז יהיה לי סיכוי סביר להתקבל למכונות/תעשיה וניהול בטכניון (ועוד כמה תחומים שבכלל לא עומדים אצלי על הפרק). הבעיה היא שהתחומים הנ"ל לא כל כך מעניינים אותי. יש לי אופציה ללכת למכללה (בראודה) ללמוד חשמל או לבזבז עוד שנה כדי לנסות להתקבל לחשמל בטכניון (גם ככה כבר "בזבזתי" שנה במכינה), ולא בטוח שזה שווה את המאמץ ובזבוז עוד שנה בנסיונות להתקבל לטכניון. כמובן שגם אז לא בטוח שיהיה לי את הסכם הדרוש... השאלה שלי היא - האם תואר ממכללה באמת שווה פחות בקבלה לעבודה? הרי שניהם B.Sc , איך זה שההבדל בידע באמת כה עמוק כפי שמתארים אותו בפורומים השונים? חשבתי לעשות תואר ראשון במכללה ולאחר מכן תואר שני באונ' ת"א. זאת אפשרות ריאלית. מה דעתכם בעניין?! שוב פעם - תודה לעונים!
מנהלת הפורום | 09:15  28/05/09
הי מארק אם האפשרות היחידה העומדת בפניך היא לימודים במכללה אז זו האפשרות הטובה יותר עבורך , השאלה עד כמה אתה רחוק מתנאי הקבלה והאם לימודים באוניברסיטאות אחרות אינן באות בחשבון? לגבי הטכניון- הוא עדיין נחשב למוסד הטוב ביותר בארץ בתחום של הנדסה, אך יחד עם זאת-בוודאי שיש הרבה בוגרי מכללות שהשתלבו כמהנדסים בשוק העבודה כך שהכל תלוי באפשרויות הספציפיות של כל אדם.
סגור