פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלעד | 22:04  24/02/07
1. ראיתי שאנשים ממליצים על מרצים ומתרגלים במקצועות השונים (חדוא, אלגבר מדמח וכו'). השאלה היא האם ניתן לבחור מרצה/מתרגל מראש? זה בידי הסטונדט? 2. שאלה קצת מוזרה- אם נרשמתי ל2 אונ' שונות (למקצועות ממש לא דומים)- התחלתי באו' מסוימת ואחרי חודשיים שלושה הבנת שזה לא בשבילי. האםבכללפשרי לעבור לאונ' השניה?
מיכל תירוש | 20:45  25/02/07
1- בדרך כלל יש מספר קבוצות תרגול בנושא מסוים ולעיתים גם יותר ממרצה אחד שמעביר את אותו קורס ואז יכולה להיות אפשרות לבחור. עם זאת, זה לא תמיד אפשרי. 2- מעבר בין אוניברסיטאות הוא כמובן אפשרי, אך זה לא משהו אוטומטי וכרוך ברישום מחדש. כלומר, מרגע שנרשמת למוסד הראשון והתחלת ללמוד בו וויתרת על מקומך במוסד השני, אם תרצה לעבור למוסד השני יהיה עליך להירשם מחדש ולעמוד שוב בתנאי הקבלה. יש להבין ולזכור שכל אוניברסיטה היא גוף עצמאי. בהצלחה, מיכל
סגור