פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איל | 13:00  25/02/07
היעוץ שלך כללי. לא עוזר לאנשים שנמצאים במצוקה מאוד רצינית. וזה פשוט יעוץ רשלני במובן נפשע ושטחי ביותר. תתביישי לך, יא דרק.
מיכל תירוש | 21:05  25/02/07
שלום איל, צר לי אם אתה חש שהייעוץ כאן לא מסייע לך. עם זאת, יש לקחת בחשבון שיש יכולת מוגבלת לסייע דרך האינטרנט ללא היכרות עם האדם, ההיסטוריה שלו, אופיו וכו'. כל ניסיון לתת ייעוץ יותר מעמיק בהסתמך על שלושה ארבעה משפטים כפי שהם מופיעים כאן בפורום, בעיני, הוא הרשלנות וחוסר המקצועיות. לתחושתי, להתיימר לייעץ על סמך מידע כה מועט זה סוג של גאוותנות. בנוסף, מאחר ורבות מהשאלות הן כלליות, אין מנוס מלענות באופן דומה. כך שאני מרגישה שהמענה הוא בהתאם לכלי, שלצערנו, עדיין מוגבל מאוד בהשוואה, למשל, לתהליכי ייעוץ פרטניים ואישיים, הכוללים אינטראקציה אמיתית. עם זאת, מתגובות שקיבלתי עד כה בפורום, שמחתי לגלות שלמרות המוגבלות של הכלי, הצלחתי בכל זאת לסיע לחלק מהאנשים או לפחות להפנות אותם לכלים המתאימים ולמקורות מהם יוכלו לשאוב את המידע הנחוץ להם. כאמור, צר לי אם אתה לא חש כך. מיכל
חושבת אחרת | 14:42  26/02/07
חבל, שאתה מנצל פורום שכוונותיו חיוביות וטובות, לסיוע לאנשים, כדי להתלהם. גם אם אתה לא מרוצה ממה שקורה כאן, יש דרכים שונות להעביר ביקורת שהמשותף פכולן הוא דרך ארץ!!! מילים כמו שכתבת לא ממש מתאימות. לידיעתך, בפורומים אחרים למנהל הפורום יש גם אפשרות למחוק הודעות. שים לב שמיכל בחרה לענות לך ברצינות ולא למחוק את הודעתך ולא ןלהתייחס לה.
סגור