פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכל שלום, מבדיקות שערכתי הבנתי שאין שום מוסד שמלמד תואר שני בניהול משאבי אנוש או בייעוץ אירגוני,אלא רק קורסים המקנים תעודה (חוץ מאשר במכללה למינהל שיש שם ייעוץ וניהול משאבי אנוש ובנוסף גם ייעוץ ופיתוח אירגוני לתואר שני) שאלתי היא, מכיוון שזהו המצב, לימודי תעודה בתחום לא באמת מקנים את הידע הנדרש אם כך מהמקום שבו אני נמצאת (תואר ראשון בחינוך) מהי הדרך הכי נכונה להמשיך וללמוד ע"מ להגיע לתואר יועצת אירגונית ולקבל את הכלים הטובים והנכונים כדי להצליח בעתיד?
מיכל תירוש | 22:50  27/02/07
בהחלט יש תארים שניים שמובילים לעבודה בייעוץ ארגוני- גם דרך התחום של מנהל עסקים (יש בהרבה אוניברסיטאות), גם בפניה לתחום של פסיכולוגיה או סוציולוגיה ארגונית, וגם מסלולים כמו לימודי עבודה. כך שהנחת הבסיס שלך, שיש רק אפשרות ללימודי תעודה, מוטעית. לגבי מהי הדרך הכי נכונה- מציעה לבדוק את דרישות הקבלה במסלולים ואת הקורסים השונים. אני משערת שזה יצמצם חלק מהאפשרויות. מיכל
סגור