פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ארז | 12:25  20/07/09
שלום לכולם, אני מעוניין להתחיל לימודי ביטוח, אבל לא לגמרי בטוח איך זה הולך... האם זו תעודה לתואר? האם זו התמחות..? בנוסף, איפה אפשר ללמוד את זה? תודה לכל העונים.
עדי | 23:36  21/07/09
היי ארז, מבין את הבלבול, הנה הסבר קצר שיכול לעזור לך: במכללה האקדמית נתניה יש בית ספר לביטוח. מה זה אומר? זו תכנית לימודים מיוחדת שמכשירה את הבוגרים לתפקידי ניהול בתחום הביטוח ושוק ההון. המכללה האקדמית נתניה היא מוסד היחיד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, שמוסמך להעניק תואר אקדמי ראשון B.A בביטוח. חוץ מזה, יש גם תוכנית דו-חוגית שמאפשרת לך ללמוד מנהל עסקים וביטוח ביחד. מקווה שעזרתי בהצלחה!! עדי
מנהלת הפורום | 09:27  23/07/09
הי ניתן ללמוד ביטוח כתואר הנלמד במכללת נתניה או במכללה לביטוח בת"א. וכן ניתן להשתלם במקצוע תוך כדי עבודה או דרך קורסים מקצועיים, תלוי בתפקדי שתרצה לעשות בעתיד בחברת הביטוח.
סגור